tjolahopp



Mallorca

Oj vad fort tiden går.. Jag springer mest runt i mina fina docs som jag köpte för ett tag sedan och nästan, men bara nästan längtar till hösten är här på riktigt. Tänk er när det blir ännu mörkare och lite kallare och man tittar ut genom fönstret och ser lövens alla fina färger och man kryper in i en stickad tröjja, dricker massvis med te och varm choklad, tänder ljus, lyssnar på musik, fikar en och annan gång med vännerna eller bara har myskvällar hemma, alltså åh!

Något spännande/roligt/läskigt som hänt sedan vi hördes sist är att jag har börjat i en ny skola. Vill punktera att jag trivdes som fisken i vattnet på min gamla, hade ingenting med det att göra. Men i alla fall, jag tror det här kan bli riktigt bra det med. Förresten hade jag en stört bra vecka på Mallis, ni ska få se mer av den snart!

P.s Om tio minuter fyller jag år (!!), hihi


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjolahopp när tänkteru uppdatera då</333

Svar: hehehe soon <33
idahamrins.webblogg.se

2012-10-11 @ 21:53:45
URL: http://malllan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0