vårsol

Photo: Me by Jennie
Vaknade med ett glatt humör imorse och träffade senare min vän Jennie som jag inte sett på länge, för länge faktiskt. Vi bakade, spelade spel, tittade på film och fotade. Avslutade dagen med att sitta i hennes uterum med värme och filtar efter att vi nästan frysit fötter och fingrar av oss. Två ord, bra dag!

first aid kit - emmylou

Fastnat helt för dessa typer av låtar.

och tussilago har kommit

Fredag. Påsklov. Glad Ida idag.

converse

Här är bild på mina nya converse som jag invigde i veckan. Har varit på jakt efter ett par vita höga eftersom mina förra är nästintill icke användbara, användes flitigt förra året så att säga!

++

snälla matte...vill du kasta mitt ben?

Trots att du inte är världens finaste
och alltid ska vara dryg med ditt ben så är du ett rätt fint sällskap
Min lilla plutt.

det är de små sakerna som gör det stora

 
När ens bästavän överraskar en med tårta och picknik när man inte känner sig på topp, åh så fint.

ett hav av blåsippor


Två bilder från min lilla skogspromenad när jag var mormor & morfar. Så himla fint med alla vårblommor som börjar växa fram lite här och där.

lots of love


Ni skulle bara veta vad den här tjejen gjorde häromdagen. Filuren själv kom och överraskade mig med tårta, frukt och hela tjotahejtan. Så vi satte oss på en filt med picknik och tog igen lite tid. Min goa vän ♥

att falla på mållinjen

(Bilder: Ellen Lundström och ljungström photography)
Igår spelade jag en SM final och när det var två ynka sekunder kvar av matchen med resultatet 11-11, gör motståndarlaget mål och slutsignalen ljuder. Det absolut värsta sättet att förlora på, när man är så himla nära och så faller man precis på mållijen...
.
Det kommer ta några dagar att smälta allt och kunna glädjas åt en silvermedalj. Just nu skulle jag mer eller mindre vilja slänga den i papperskorgen..

bakas för fullt i köket

stuck in reverse

Med den här gamla låten av världens bästa Coldplay säger jag godnatt.

14 mars


Vill att ordet plugg och allt vad det heter ska sluta existera. Min hjärna blir överbelastad av allt detta pluggande.. Jag är inne i en period då skolan och handbollen tar upp exakt all min tid. Har konstaterat att dygnet har för få timmar och att jag inte är en av de som gillar att fatta stora beslut.. Men nu till något annat. Om exakt en vecka idag åker mitt lag till Norrköping för att spela det sista och avgörande SM steget, gaaah blir glad bara jag tänker på det!!

en runda på stan med en fin vän

Idag har jag umgåtts med Towis. Tog en runda i affärena och satte oss på en bänk med lite gottis och pratade. Du är bra du! Har nyss mellanlandat hemma och strax ska jag bege mig till Simon för att titta på mello med massa vänner, fint!

japp, ungefär hur livet ser ut just nu

tisdagen den sjätte


Det är tisdag och huvudvärken tar emot. Dock inget jag klagar på eftersom vi hade en halvstudie dag idag, wihoo.
Nu när vi börjar gå mot ljusare får solen mig att längta till sommaren så sjukt mycket, ledighet, bruna ben, bada, jordgubbar, hallon, glass, grillkvällar, galenskaper och bravader.. Skulle INTE vara fel nu

måndags ironi

Hatet som uppstod mot väckarklockan när den ringde imorse. Hade mer eller mindre lust och slänga den i väggen haha.. Första skoldagen är avklarad och träning står på schemet så nu måste jag rusa. Ha en bra måndag hörrni!

världens sötaste unge

Min lilla kusin Molly i somras.

annas cup

Kom hem med en silvermedalj efter en megabra helg i Estocolmo. Nu börjar sportlovet lida mot sitt slut och imorgon går man in på nya banor. Kan säga att jag känner mig ganska opepp på det..

hej!

Hoppar över början och välkomnar er med några bilder. Har en del jag skulle kunna berätta men det får vänta till någon annan dag, för nu ska jag ta mitt pick och pack och åka till Stockholm över helg med mitt käraste handbollslag. Ett lycka till till oss!