kvällshimmel

Tog en kvällspromenad här om dagen och himlen skiftade i färger av flera olika slag, så fint.
 
Lyckligare nu - Linnea Henriksson

hos mormor och morfar

(ph 1: lilla gäststugan, ph 2 floowers, ph 3 god frulle)

Tjabbatjenahallå! Dagarna bara springer iväg och jag lever. Det är ju sommarlov så jag rör knappt datorn. Eller jo, fast inte den här lilla sidan. Typisk svensk sommar med regn och regn blandat med sol, blandat med moln men man ska väl inte klaga egentligen.. Det hindrar en inte från att göra saker. Så skönt att bara kunna göra det man känner för stunden.

 

För några dagar sedan åkte jag på en matförgiftning. Visst kommer jag&soffan överens men det sög rätt hårt att behöva vara hemma på självaste midsommarafton. Hoppas ni hade en bättre dag än mig i alla fall! Just nu befinner jag mig hos mormor och morfar. Efter att ha varit isolerad från omvärlden i sisådär ett par dagar kommer min kära vän Malin hit och gör mig sällskap. Vi ska köpa glass, bada och lite sånt där myspys. Hihi åh, sällskapssjuk tjej här jo.

 

sommarfint


underbara sommarlov


HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ. Allt har gått i ett den här helgen. I fredags fick jag ett efterlängtat sommarlov och sedan var jag och såg på Andreas och alla andra lyckliga studenter som sprang ut och åkte flak. Lite senare på kvällen efter all mat, fika, presentöppning och allt som hör till åkte jag och firade in lovet med ett gäng vänner, himlans bra kväll. Dagen efter var det min fina vän Malin som fyllde år och hon firades ordentligt. Riktigt braig kväll där med!

Idag är det första dagen på lovet och jag är så glad, så glad, så glad. 10 veckor av ledighet väntar och förhoppningsvis skänker vädergudarna lite sol. Känns lite som april väder nu..nej typ höst..men det är väl så det brukar vara, svensk sommar va?

I wanna travel the world

Dagarna består lite av sovmorgnar, någon runda på stan, träningar, klasschill med mera. Imorgon smäller det, först skolavslutning och därefter mina kära farbrors (tro det eller ej) student. Dock känns det redan som jag har lov eftersom jag varit ledig i några dagar, konstig känsla fast på ett bra sätt då.
 

sommarbär

Man kan lugnt säga att det märks att det inte är långt kvar nu. Dels för att alla studenter går runt med mössor och klär ut sig och skriker "och så finns de som har flera hundra dagar kvar", ja vi vet........ Dels för att vi inte har något att göra i skolan och lärarna sätter på film för att fördriva tiden, ja ungefär så. Men det gör inte så mycket egentligen, för om bara några dagar är det lov!