tisdag fast måndag


Vet att jag suger på detta, men till er som klickar in här varje dag, ♥ i massor.

Idag är det tidag men i min värld känns det som måndag eftersom jag var ledig igår. Jag och några klasskamrater satt på en filt på en gräsmatta och frös och grillade och pratade tills det blev mörkt och fötterna donade bort och vi rörde oss in i värmen där vi satt och tinade i soffan med tända ljus och en vandrande pinne. Fint.

Annars har försäsongen med handboll startat igång. Jag kan meddela att det känns riktigt skönt. Kommer förmodligen ångra mig senare efter att man plågats tillräckligt av all fys... Pissväder är det också, regnar, regnar och regnar. Och huvudvärk har jag. Men det gör inte så mycket faktiskt för jag är glad ändå. Nittion skoldagar till f-r-i-h-e-t 

Trackback
RSS 2.0