lite vad som hänt

hej på er, jag har inte varit här på ett tag som ni nog märker och ärligt talat vet jag inte riktigt själv varför. var meningen att ta en liten paus men den blev lite längre än vad jag tänkt mig hehe, men nu kör vi igen! här kommer en drös med blandade bilder från sommaren.
En kväll då jag strosade runt på power meet, var på grodjakt och hade en sleep-over med några finingar.
 
Filthäng på en gräsmatta, bästa sommarlunchen och en dag när jag och min finafina vän Linnea befann oss på Stockholms gator.
 
Victoria och jag en dag, cykeläventyr och en himla bra kväll med Towe som innefattade pannkakor, kortspel, nattdopp, massa prat och skratt i mängder.
 
City festevalen och jag stod bland folkvimlet och såg Miss Li innan Uggla tog över scenen och jag stod längst fram, bara bara några få meter från kungen själv. Lite festligheter hos Alex, en av alla myskvällar då regnet öste och grillad mat, mumma.
 
Jag läste lite, partajade, spenderade en och annan kväll med härliga lagkompisar och spelade nintendo.
 
Sommarjobbade tre veckor mitt ute i ingenstans och slavade pinnjobb, byggde arenor och trätorn..
..i varje fall under några dagar. Vi latade oss mest, gick vilse i 3 mil, plockade bär och svamp eller trängde ihop oss i backluckan och gömde oss för regnet..
 
Fika med Hannisen, lillebrorsans fisk-tårta och sommaren när den är som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0