-

De senaste dygnen har jag inte varit piggelin, så jag har varit hemma och kurrerat mig, druckit te, knarkat tabletter, funderat lite och kollat på serier. Imorse fick jag ett besked på en sak som tyngt mina axlar väldigt länge. Blev så himla himla glad och lättad samtidigt som det sved till en aning hjärtat. Men nu till något annat:
 
Vill ni veta en rätt knäpp grej som gör att det pirrar i magen när jag tänker på det? Om ungefär åtta timmar befinner jag mig på ett flygplan till Mallorca. Jag ska få bada i havet, sola, gå barbent, äta gott, fotografera en massa och så vidare i en vecka. Crazzyy,åhåh! 
¡NOS VEMOS AMIGOS!
 
photo 1: linnea, redigering av mig

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin blogg du har, hihi :))

Svar: hihi tack och detsamma hörru! din nya stalker ;)
idahamrins.webblogg.se

2012-09-10 @ 16:40:09
URL: http://malllan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0